Górski Kompleks Turystyczny „Czeszka i Słowaczka” Wojskowych Zakładów Łączności Nr 2 S.A. Ul. Graniczna 5, 59-850 Świeradów Zdrój NIP: 912-000-24-43 Tel. +48 75 78 16 305 mail: czeszka@czeszka.pl www.czeszka.pl
W niniejszym regulaminie poniższe określenia posiadają następujące znaczenie:n„Gość”- oznacza każdą osobę fizyczną korzystającą z usług Kompleksu. „Kompleks” – oznacza Wojskowe Zakłady Łączności Nr 2 S.A, 55-003 Czernica, ul. Fabryczna 12 Górski Kompleks Turystyczny „Czeszka i Słowaczka” Stóg Izerskie 2-3, 59-630 Mirsk , wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000301970, NIP: 9120002443, REGON: 000173350, „Kodeks cywilny” – oznacza ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z
2014 r., Nr 121, j.t.). „Recepcja” – oznacza recepcję Hotelu. „Regulamin” – oznacza niniejszy Regulamin Hotelu.
Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Kompleksu i jest integralną częścią umowy zakwaterowania między Gościem a Obiektem.
Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Kompleksu. Regulamin dostępny jest w każdym czasie w Recepcji hotelowej, może zostać udostępniony Gościowi przy wypełnieniu karty meldunkowej. Znajduje się również w każdym pokoju hotelowym, a także na stronie internetowej Hotelu: https://www.czeszka.pl/
Pokój w Obiekcie wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00 dnia następnego. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Obiekt uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
Podstawą zakwaterowania Gościa w Obiekcie jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem, wypełnienie i podpisanie Karty meldunkowej. Gość hotelowy nie może podnajmować lub użyczać pokoju osobom trzecim. Osoby niezameldowane mogą przebywać na terenie Obiektu w pokoju hotelowym od godziny 6:00 do godziny 22:00. W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22:00 do godziny 6:00. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu Obiektu lub Gości albo szkodę na
osobie Gościa, pracowników Obiektu albo innych osób przebywających na terenie Kompleksu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania Obiektu. Pobyt zwierząt domowych jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu faktu z Recepcją, za dodatkową opłatą oraz regulowany jest odrębnym Regulaminem.
Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku
zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o bezzwłoczne zgłaszanie ich do Recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję. Obiekt ma obowiązek zapewnić:
Na życzenie Gościa Obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
Basen jest czynny codziennie od godziny 9:00 do 21:00. Z basenu mogą korzystać wyłącznie Goście hotelowi. Przebywanie na terminie basenu oraz korzystanie z niego i jacuzzi odbywa na własną odpowiedzialność. Goście są zobowiązani do zapoznania się z oddzielnym Regulaminem basenu. Korzystanie z basenu oraz tarasu z leżakami jest bezpłatne. Basen ma głębokość 1,30 m i jest strzeżony przez ratownika. Rodzice są w pełni
odpowiedzialni za dzieci przebywające na terenie hotelu – w szczególności w basenie i jego okolicy. Dzieci do 12 roku życia mogą korzystać z basenu i jacuzzi wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Zabrania się skakania do basenu oraz biegania w jego okolicy.
Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych stanowiących własność Obiektu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających Go osób. Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w Recepcji. W przypadku zagubienia przez Gościa klucza Obiekt ma prawo obciążyć Gościa kwotą 50,00 PLN za wymianę wkładki drzwiowej. Jeżeli Gość w rażący sposób nie stosuje się do zasad panujących w Kompleksie lub swoim niewłaściwym zachowaniem utrudnia pobyt innym Gościom, Obiekt może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań wystosowanych przez Obiekt, uregulowania należności za dotychczas świadczone usługi, pokrycia kosztów ewentualnych zniszczeń oraz do opuszczenia Kompleksu. Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Obiektu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone przez Obiekt usługi.
Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez strony korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu cywilnego. Odpowiedzialność Obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w Recepcji. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony mienia Obiekt jest monitorowany. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na koszt Gościa. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji, Obiekt przechowa te przedmioty przez 1 rok od dnia wezwania Gościa do odebrania rzeczy, a gdyby takie wezwanie nie było możliwe – 2 lata od dnia znalezienia rzeczy. Po upływie powyższych terminów, rzeczy pozostawione przez Gościa staną się własnością Obiektu.
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Zgodnie z Ustawą z dnia 9 lipca 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (Dz.U. z 1996 r., Nr 10, poz. 55), na terenie całego Obiektu obowiązuje zakaz palenia tytoniu. Niezależnie od przepisów powyższej ustawy, w przypadku stwierdzenia przez obsługę hotelową faktu naruszenia tego postanowienia, Obiekt ma prawo obciążyć konto Gościa kwotą 500,00 PLN. W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych. Na całym terenie Obiektu zakazuje się prowadzenia działalności akwizycyjnej i sprzedaży obnośnej. Gość hotelowy w przypadku zauważenia uchybień w jakości usług świadczonych przez Hotel ma prawo złożenia reklamacji. Reklamacje powinny być składane w Recepcji niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług lub na adres mailowy: marketing@czeszka.pl.
Graniczna 5
59-850 Świeradów - Zdrój
+48 75 78 16 305
czeszka@wzl2.pl
form.successMessage